Jaha

Har man fått order av Baby att börja blogga igen då.

Vad skall man skriva då?
Kan väl börja med att säga att jag gjort 4:a låtar, ett spel, lärt mig 5 låtar på Bas "james bond, starwars, iron man, indiana jones, och blues walk. kanske kommer upp på youtube senare www.youtube.com/user/coffe93p

Nu är jag med jimmy i hans rum och ha kolar ett inspelatt avsnitt av days -_-'
och sen skall vi åka till mig och så skall han sova över.

men ni alla som läser detta (inga menar jag då). får ha dett Gôtt!

                                                                                                                    // Birdey

Kommentarer
Postat av: Baby

Yes ;D

2009-08-10 @ 15:52:30
URL: http://gothhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0