Idrotts dag

( -_-')
Jaha då var man tvungen att åka i en timma för att komma till stället vi skulle vara vid och när vi kom dit så var vi så trötta så man inte orkade springa!

Det var jag och VicÈ som skulle springa tillsamans, vi stog och väntade på våran tur och när det äntligen var dax fick vi karta och tellefon nummer ifal vi gick vilse...
JAG har gått i Orientering. och fått priser. jag kommer inte vilse.

Men sen när vi var halvvägs så var det korv grillning :) Men jag var inte hungrig (Ångrar att jag inte åt)
men sen fortsatte vi och mina ben gjorde ont och min själ lämnar kroppen som vanligt när jag blir sressad eller när jag inte har någon energi kvar.

Så där gick jag som ett tomt skal och VicÈ fick typ dra mig dit vi skulle
men sen återvände kroppen och jag hade energi igen.

Sen när vi kom till slutet så lämnade vi in grejerna och gick hem.
På spårvagenensåg jag en snygging ;D

//BirdeyTDMaster

Kommentarer
Postat av: Malin

oooh ;D

2009-09-10 @ 07:15:43
URL: http://fassetino.blogg.se/
Postat av: Jimpan

Man kan ju komma vilse ändå.

2009-10-10 @ 09:11:02
URL: http://jimpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0